Oznámenie
Z dôvodu obsahu zakázanej látky - semená jojoby, môže zákazník vrátiť tovar Universal Animal Cuts 42 bal., pričom mu budú vrátené peniaze. Zákazník sa musí preukázať bločkom alebo identifikačným číslom výrobku uvedenom na spodnej strane výrobku.
PROTEINWORLD s.r.o.
Reklamačný poriadok
Čl.
1
Všeobecné
ustanovenia
1.
Reklamačný poriadok bol vypracovaný v súlade so zákonom č. 40/1964 Zb.
Občiansky zákonník a zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa.
Čl.
2
Povinnosti
predávajúceho
1. Predávajúci je povinný:
a)
poskytovať výrobky a služby pri
ich predaji v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi,
b)
predávať výrobky a poskytovať služby za
dohodnuté ceny a správne účtovať ceny pri predaji výrobkov alebo poskytovaní
služieb,
c) predávajúci (poverený zamestnanec alebo iná povinná osoba) je
povinný vybaviť reklamáciu ihneď, viesť evidenciu o reklamáciách,
d) predávajúci nesmie konať v rozpore s dobrými mravmi.
2. Predávajúci spotrebiteľovi nevracia hodnoty nevyčerpaného
zostatku zo stravnej poukážky (ktorá je určená na úhradu stravy v reštauračných
a iných zariadeniach poskytujúcich závodné stravovanie) v peniazoch.
Čl.
3
Práva
spotrebiteľa
1. Spotrebiteľ má právo:
a) na výrobky a služby poskytované predávajúcim v dobrej kvalite, v správnej
hmotnosti, miere, v správnom množstve, v
dohodnutej cene,
b) na uplatnenie reklamácie ak tovar nezodpovedá kvalite, prípadne
druhu objednaného tovaru
c) pri reklamácií na akosť, hmotnosť, cenu, má spotrebiteľ právo na
bezplatné a včasné odstránenie chyby v závislosti o aký typ reklamácie sa jedná
d) zákazník má právo na kompletnú výmenu jedla, nápoja alebo parvo
na vrátenie zaplatenej sumy v prípade, ak odstránenie chyby na jedle alebo
nápoji nie je možné.
e) na pravdivé informácie o vlastnostiach predávaných výrobkov a
úplné údaje o poskytovaných službách.
Proteinworld s.r.o.
Čl.
4
Podmienky
a spôsob uplatnenia reklamácie
1.
V prevádzkarni spoločnosti Proteinworld musí spotrebiteľ reklamovať
nedostatky
ihneď po zistení chyby.
2.
Pri objednávke s využitím kuriéra si reklamáciu spotrebiteľ uplatňuje
u
telefonického dispečera spoločnosti proteinworld alebo mailom na
adrese
info@proteinworld.sk bezodkladne po zistení nedostatku,
pričom
pre reklamáciu je potrebné zachovať minimálne ¾ množstva produktu ,
ktorý
zákazník reklamuje.
3.
Oprávnený pracovník spoločnosti Proteinworld je povinný reklamáciu
dôsledne
prešetriť a následne vydať rozhodnutie o spôsobe vyriešenia
reklamácie
ihneď, v prípade zložitejšej reklamácie je povinný rozhodnúť
a
to v lehote do 3 kalendárnych dní.
4.
Spotrebiteľ je povinný si prípadnú reklamáciu uplatniť bezodkladne. Ak sa
tak
nestane, spotrebiteľovi zaniká právo na reklamáciu.
Čl.
5
Záverečné
ustanovenia
1.
Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť od 26.2.2016
Trenčín 26.2.2016